Servicevoorwaarden: regels, restitutie en privacybeleid

Alle klanten moeten vertrouwd raken met de regels die van kracht zijn vanaf 10.03.2018

  1. Definitie

    • Poprey — Service at the address poprey.com. Registered in Estony under the name Qloyd OU and registration code: 16257994. Adress: Harju maakond, Tallin, Kesklinna linnaosa, Roseni tn 13, 10111
    • Koper Een natuurlijke of rechtspersoon die onze diensten bestelt.
    • Bestellen Presentatie van relevante informatie en betaling.
    • Garantie Mogelijkheid om compensatie te ontvangen voor ontbrekend product.
  2. Algemene bepalingen

    • In geval van technische problemen, moet de koper de administratie van de dienst op de hoogte stellen.
    • Gratis betrokkenheid van Volgers op Instagram is alleen toegestaan in het geval van het testen van de testversie van onze service.
    • U kunt een bestelling uitvoeren als uw profiel zichtbaar is voor alle gebruikers en u een profielfoto hebt.
    • Voor het maken van geschillen in het systeem PayPal wordt u toegevoegd aan de zwarte lijst en wordt uw account geblokkeerd.
    • Als we de regels wijzigen, laten we u dit weten.
  3. Restitutie beleid

    • Als we de bestelling niet hebben voltooid vanwege een geblokkeerd profiel of onjuiste gegevens, vragen we je om een teruggave aan te vragen.
    • Als u ongeldige gegevens hebt opgegeven en uw bestelling naar iemand anders is gegaan, zullen wij u niet terugbetalen of de bestelling verwerken voor het juiste adres.
    • U kunt de volledige terugbetaling van uw geld krijgen als u uw goederen niet binnen 48 uur na betaling hebt ontvangen.
    • U kunt binnen de garantieperiode eenmaal per 24 uur een teruggave aanvragen.
    • Als u bij verschillende diensten bestelt, betalen wij u in geen geval terug.
    • De garantieperiode en de aanwezigheid/afwezigheid daarvan kunt u vinden in de beschrijving van het product dat u nodig hebt.
  4. Verantwoord

    • U kunt een bestelling uitvoeren als uw profiel zichtbaar is voor alle gebruikers en u een profielfoto hebt.
    • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de afwijkingen van de werkelijke werking van de dienst ten opzichte van de beschrijving, omdat de evaluatie ervan kan verschillen naargelang de klant van onze diensten gebruik maakt.
    • Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen na ontvangst van de bestelling.
    • Als de bestelling de maximale hoeveelheid overschrijdt, kunnen we de overeenkomstige uitvoering van de beschrijving niet garanderen.
  5. Privé beleid

    • Wij zullen nooit aan derden uw e-mail doorgeven die u gebruikt om bestellingen te doen en tickets te openen in het systeem.
    • Wij behouden ons het recht voor om u e-mailberichten te sturen in de e-mail die u hebt opgegeven bij het maken van een ticket of bestelling.
    • Alles wat u in de bestelling aangeeft, is strikt beveiligd om te voorkomen dat gegevens naar derden lekken, zodat uw anonimiteit volledig is gegarandeerd.
    • We beschermen de gegevens die nodig zijn voor toegang tot de account en alle andere gegevens die ermee verbonden zijn, grondig om te kunnen werken met een verwijzingssysteem of nodig voor een koper om in zijn account te komen en te werken.
    • Alle betalingsgegevens worden gecodeerd met het beste versleutelingssysteem dat momenteel bestaat om lekkage naar derden te voorkomen.
    • Als er zich onvoorziene omstandigheden voordoen in verband met uw betaalkaart, brengen wij u onmiddellijk op de hoogte via de e-mail en de juiste beschrijving op de pagina's van onze site over het proces om te voorkomen dat u uw geld verliest.