Servicevoorwaarden: regels, restitutie en privacybeleid

Alle klanten moeten vertrouwd raken met de regels die van kracht zijn vanaf 10.03.2018

  1. 1

    Definitie

    • Koper Een natuurlijke of rechtspersoon die onze diensten bestelt.
    • Bestellen Presentatie van relevante informatie en betaling.
    • Garantie Mogelijkheid om compensatie te ontvangen voor ontbrekend product.
  2. 2

    Algemene bepalingen

    • In geval van technische problemen, moet de koper de administratie van de dienst op de hoogte stellen.
    • Gratis betrokkenheid van Volgers op Instagram is alleen toegestaan in het geval van het testen van de testversie van onze service.
    • U kunt een bestelling uitvoeren als uw profiel zichtbaar is voor alle gebruikers en u een profielfoto hebt.
    • Voor het maken van geschillen in het systeem PayPal wordt u toegevoegd aan de zwarte lijst en wordt uw account geblokkeerd.
    • Als we de regels wijzigen, laten we u dit weten.
  3. 3

    Delivery policy

    • After you provide the required information regarding your order and E-mail, the service fulfillment will begin after the payment is completed.
    • In case the payment for some reason has been put on hold or canceled, the service will not start the fulfillment.
    • If the service description says that the start is in 24 hours, the time starts after the payment is received. You will receive your order to the post/picture/video etc.; you indicated before the payment.
    • If you didn't receive the service according to the description, please get in touch with us via the form on https://poprey.com/contact or E-mail: [email protected]
  4. 4

    Restitutie beleid

    • Als we de bestelling niet hebben voltooid vanwege een geblokkeerd profiel of onjuiste gegevens, vragen we je om een teruggave aan te vragen.
    • Als u ongeldige gegevens hebt opgegeven en uw bestelling naar iemand anders is gegaan, zullen wij u niet terugbetalen of de bestelling verwerken voor het juiste adres.
    • U kunt de volledige terugbetaling van uw geld krijgen als u uw goederen niet binnen 48 uur na betaling hebt ontvangen.
    • U kunt binnen de garantieperiode eenmaal per 24 uur een teruggave aanvragen.
    • Als u bij verschillende diensten bestelt, betalen wij u in geen geval terug.
    • De garantieperiode en de aanwezigheid/afwezigheid daarvan kunt u vinden in de beschrijving van het product dat u nodig hebt.
  5. 5

    Verantwoord

    • U kunt een bestelling uitvoeren als uw profiel zichtbaar is voor alle gebruikers en u een profielfoto hebt.
    • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de afwijkingen van de werkelijke werking van de dienst ten opzichte van de beschrijving, omdat de evaluatie ervan kan verschillen naargelang de klant van onze diensten gebruik maakt.
    • Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen na ontvangst van de bestelling.
    • Als de bestelling de maximale hoeveelheid overschrijdt, kunnen we de overeenkomstige uitvoering van de beschrijving niet garanderen.
    • Cardholder correspondence address: Harju maakond, Tallin, Kesklinna linnaosa, Roseni tn 13, 10111, Estonia
  6. 6

    Privacy policy

    • Wij zullen nooit aan derden uw e-mail doorgeven die u gebruikt om bestellingen te doen en tickets te openen in het systeem.
    • Wij behouden ons het recht voor om u e-mailberichten te sturen in de e-mail die u hebt opgegeven bij het maken van een ticket of bestelling.
    • Alles wat u in de bestelling aangeeft, is strikt beveiligd om te voorkomen dat gegevens naar derden lekken, zodat uw anonimiteit volledig is gegarandeerd.
    • We beschermen de gegevens die nodig zijn voor toegang tot de account en alle andere gegevens die ermee verbonden zijn, grondig om te kunnen werken met een verwijzingssysteem of nodig voor een koper om in zijn account te komen en te werken.
    • Alle betalingsgegevens worden gecodeerd met het beste versleutelingssysteem dat momenteel bestaat om lekkage naar derden te voorkomen.
    • Als er zich onvoorziene omstandigheden voordoen in verband met uw betaalkaart, brengen wij u onmiddellijk op de hoogte via de e-mail en de juiste beschrijving op de pagina's van onze site over het proces om te voorkomen dat u uw geld verliest.
    • The website uses SSL encryption that ensures the confidentiality of your information in the transmission of data. In no case, we do collect store, or transfer data from your card. The payment operations are carried out entirely through the secure server of our payment gateways. Qloyd OU will not collect and store Qloyd OU will not sell, purchase, provide, exchange or in any other manner disclose Account or Transaction data, or personal information of or about a Cardholder to anyone, except, it’s Acquirer, Card networks/associations or in response to valid government demands.